Delicesareti ben hamile kalmadan önceden 1 bucuk ay kadar kullanmistim folik asit hamile kalmayi dusunuyorum artik diye doktorum vermisti. 1 bucuk ay sonra hamile kaldim doktorumda degisti bu doktorum o folik asiti biraktirdi baska bir hap verdi icerigine baktim folik asitte iceriyormus ayrica tüm vitaminleride kapsiyormus. Suan 10+4 haftaligim halende kullaniyorum ve uzun bir sure biraktirmayi düşünmüyor doktorum. Ama sizin doktorunuz biraktirdiysa bildigi birsey vardir. Tekrar kontrole gittiginizde tekrar sorun iciniz rahat etmjyorsa.