Merhaba hanımlar, 37+3teyid son 18 gün. 2 sezaryen sonrası ssvd takipliyim. Bu hafta vajinal ultrason girdim rahim dikislerime bakıldı herşey normal dedi doktorum. Haftaya çatı muayenesi olacak. Doktorum 41. Hafta dolana kadar beklenecek kendi sancısı gelirse ancak gelmez ise aksi taktirde doğumu baslatmak için biz birşey yaalmayız dedi doktorum. Istanbul Bezmialem Vakıf Üniversitesi Hastanesi’'nde takip öpüyorum. Doktorların Taha Takmaz ve Mehmet Serdar Kütük.
Ssvd adayı olanlar veya ssvd yapmış olanların tecrübelerini merak ediyorum. Bu post altında yazarsak birbirimize yardımcı olacağımızı düşünüyorum.