_sena_ Kızlar 27 haftalık hamileyim göğsümden sıvı geldi normal bi durum mu çok garibime gitti bilgisi olan var mı
Mervesngr71 Çok normal canım antikor adı veriliyor o sıvıya yağ gibi ama sakın merak edip göğsünü sıkma yani o sıvıyı akıtma çünkü bebeğin onu emmesi çok faydalı aşırı proteinli vitaminli faydalı Bi sıvı 🥰