kubraannecikk1 ben hamile yastığıyla rahatladım, tavsiye ederim. Bir de bir şey soracağım size. Ben de haftaya olacağım da, sadece sol kola mı vuruluyor? Ben hep sola yatıyorum da sağa mı vurdursam öyle ihtimalim varsa diye düşündüm de. Korktum sizin yazıyı okuyunca 😁