2cocuk1kediannesi Doğum öncesi uyku sorunu yaşayan var mı benim gibi? Bir sorun sıkıntım yok bacak huzursuzluğumda yok olduğu zamanlar uyuyamamam normal tabide. Resmen uyuyamıyorum. 3,5 yaşında ki oğlumla çok zor ilgileyorum tüm gece uykusuz kalınca :(
meraklianne1 2cocuk1kediannesi 31 haftalık hamileyim gece uykum yok gerçekten bi tuvalet bi tekme sabahı sabah ediyorum sonra saat 3 te gözümü zor açıyorum🥱
ilkannelikkk 2cocuk1kediannesi bende de bi sorun yok sebepsiz uykusuzluk 🤷🏻♀️ Doğumum geceye denk gelmez inşallah uykusuzlukla ıkınamayabilirim 😅
Minigimm0611 2cocuk1kediannesi Ay nerdeeee bende uyuyamıyorum sabah 6yı buluyor uyumam sırtımın agrısının dısında sıkıntım yok ama uykum olsa agrı magrı dinlememde yok bir türlü dalamıyorum uykuya ☺️
Almilaaa 37 günlük kızımla bizde geceleri biraz uyu uyan durumundayız😂 neyseki sadece acıkınca uyanıyor ağlamıyor geri uyuyor😗
Bahar27 Eşime sahur indirdim şimdi atıştırdum haliyle bi kaç lokma kızım karnımda şu an maç yapıyor saat 6 ya kadar uyuyamam artık bi kere kaçınca 😂😂😂😂
Bahar27 Birtane2307 ya bişey sorucam saga yatmak tehlikeli mi sola yatamıyorum tehlikeli diye duydum korkmak tan uykum kaçıyor bu sefer 🥺🥺
Minnosunannesiii 2cocuk1kediannesi ben uyuyamıyorum ama benim bacaklar felaket şuan öyle Bi sızı var ki içinde saat başı annecağazım uyanıp masaj yapıyor
Minigimm0611 Minnosunannesiii Ama hamile yastıgı aldım efsanevi bişey uykum gelince cok güzel uyuyorum onunla ☺️
Minigimm0611 Minnosunannesiii valla bende buyrda duydumda aldım 1hafta falan oldu ıyıkıde almıskm diyorum herkese tavsiye ederım keske en basında alaymısım basından beri agrılarım vardı cunku
Birtane2307 Bahar27 sag veya sola yatin diyorlar sola yatamiyosanda saga yat 😊 ben yüzüstü uyuyorum farkinda olmadan
Birtane2307 Bahar27 Allah korusun ya nerden cikardin sag ve sola yatin diyolar korkma Allahin izniyle hicbirsey olmaz
Bahar27 Birtane2307 Google de öyle yazıyı okuyunca fena takıldım kemdimi alamıyorum hemen kendime gelmem lazım böyle şeyler düşünmek istemiyorum
betty17 Bahar27 alakası yok sağa yattığı için bişey olmamıştır onlara. Yani sağa sola da yatmıcaksak nasıl şekilde yatcaz bilemiyorum.