[silindi] bebeğin midesi zaten 2 kaşık su alacak kadar büyük, bize bir kaşık az geliyor ama o midenin yarısını su ile doldurmak demek oluyor üstelik çok sakıncalı doktorlar kesinlikle reddediyor bu düşünceyi, bizim önerebileceğimiz en doğru şey, annenin bolca emzirmesi olur