Merhabalar,
5 haftalık gebeyim. Bundan önce ürtiker tedavisi görüyordum öğrenmeden önce stres halinde ellerim bacaklarım inanılmaz kaşınıyor ve döküntüler oluyor bi süredir birşey yoktu ama avuç içimde ve bacaklarımda yine başladı aşırı kaşınıyorum. Hapımın prospektüsünü okuduğumda hamileler kullanmamalı diyor. Birde kaşıntı için krem kullanıyordum krem kullanımından bir zarar olur mu sizce ?