Gulcan_b Sağlık ocağında saat 9 buçuk da verilen kan tahlilinin sonucunun saat 11 buçuk da e nabızda görülmesi normal mii.?
ilkannelikkk Gulcan_b henüz hiç başıma gelmedi yapabilen sağlık ocağı varsa ayakta alkışlarım ben ertesi gün öğleden sonrayı bekliyorum o da gidip elden alırsam yoksa e nabızı çoook beklerim 🤷🏻♀️
Mrd3__ Gulcan_b canım ben dün verdim bugün sabah öğrendim e nabız da hemen çıksa bir gün bekletilmez bakabilirsiniz denir diye düşünüyorum eski testin olabilir mi
meraklianne1 Gulcan_b valla duruma göre değişiyo bende guatr için veriyorum sabah 9 da bazen 12 de açıklıyolar bazen ertesi gün bazen akşama doğru yanlışlık yoktur zaten tarih yazıyo üstünde😐
depsizoo Gulcan_b mesela sabah 9da gitmesinedir sen verdiğinde dolmultur hemen göndermişlerdir laboratuvar a diye düşündüm ama
Gulcan_b depsizoo işte geç gönderiyorlar canım. Bende şüphelendim biraz. Gönderip bide bakılması fln var🙄🤔
Gnlcngz meraklianne1 merhaba, guatr için ben de dahiliyeye gittim ama sonuçlar yeni çıktı gidemedim henüz. Anti tpo nun yüksek çıkmasıyla ilgili bi bilginiz var mı? 119 çıktı benim
Esra2306 Gulcan_b bizim sağlık ocagında verilen tahliller en nabıza düşmuyor sağlık o cagının bi sistemi var ona düşüyor şifre veriyorlar ordan bakıyoruz
Esra2306 Gulcan_b bi sor istersen doktora gittigimde oda demişti sağlık ocağı sonuçları e nabıza düşmüyor diye