Ben bugün 37. Haftaya girdim bayanlar. Kontrolde bebeğin suyu çok fazla ve şeker olduğu soylendi işte şunu yeme bunu yeme v.s … Ben normal doğum düşünüyordum doktor bu şekilde imkansız olduğunu söyledi. Haftaya 38. Haftada tekrar gel dedi bakacam falan peki merak ediyorum bu su fazlalığı için bir çözüm olmazsa benim yapacağım su 1 haftalık diyet süreci, direk sezeryan mi olur veya 38. Haftadan sonra sezeryan olmam problem olur mu bilmiyorum kafam karıştı benim .😑😑