Aslanannesiayse Durunbigeldim Bende bunu düşünüyordum ve araştırdım doğru yazım Alpaslan mış bilginize
[silindi] Betka kız olursa Şifa Amine Dua Edibe Bükre Doğa Nefes 🍒Erkek olursa Ali Yusuf Karan Asaf Ömer Osman kuzey Bunlar beğendiğim isimler
Betka Çok güzel isimler Bir oğlum var adı Ali Kerem bir oğlum daha olucak bende Osman Bilal Enes Kayra Kerim Aras aralrında kaldım🙄
ogrencianne Betka Kerim’i koymayın bence, caiz değil diye biliyorum. Abdülkerim olursa caiz sanırım ama onu da koysanız çevresi Kerim der
Minicikkiz Betka Cinsiyeti daha belli değil Erkek olursa Ömer İbrahim 🌸 Kız olursa Tuğba 🌸 Şimdiden isimleri hazır . Kesinlikle değiştirmeyiz😊