Kizlar birşey soracagim. Yorumlardan (çoğundan) şunu mu anlamalıyız yani catlayacagi varsa birşeyler kullansakta çatlayacak. Catlamayacaksa birşey kullansakta çatlamz mi 🤣 soruyorum çünkü yağ aldım ama kullanmıyorum o hissiyattan hoşlanmıyorum 2 defa kullandım 🙄 hoş henüz catlamadim da 21. Haftadayim. Sadece merak ediyorum kullanmasamda çatlamaz belki böyle bı ihtimal var mı diye 🤭🤭