Akrepbebek Yag suruyorum ama hic bi faydasi yok. Gobegim deli gibi kasiniyor. Biraz once aynadan baktim kirmizi catlakliklar cikmis. Ve daha 17. Haftadayim . Doguma kadar harita gibi olurum.Bnim gibi ayni olan var mi,? kader arkadasi ariyorum 🙈🤩
mrrrv11 Akrepbebek göbeğim kaldırım taşı gibi 20. haftaya kadar birşey yoktu birden ne olduysa oldu bende artık saldım daha ne kadar olabilir diye 😂
cilekreceli Akrepbebek sen yinede ihmal etme sürmeyi bacım. Çatlamaya müsaitse çatlıyor yani yapacak bişey yok.
Purpura26 Akrepbebek Beeen 👋 12. Haftamdan beri bio oil kullanıyorum düzenli olarak. 27. Haftamdayım çatladı karnım hep. Bence genetik daha etkili çünkü ben 2 kg alsam bile hemen bir yerim çatlardı zaten 😄 napalım en ufak hasarla atlatmaya çalışcaz. Kırmızı çatlaklara iyi gelen krem araştırıyorum
Akrepbebek Shyla_ktlu kiz masaallah. Ben bio oil kllniyorum. Ilk hamileligimde faydasini grmustum ama simdi mLasef ….😒😒
Eda34_ Shyla_ktlu bende aynı şeyi yazmıştım 34. Haftadamda şimdi karnımda iki tane kalçamda kırmızı kırmızı çatlamaya başladı
Gundogdu05 Shyla_ktlu birazda bunyeyle alakali ben daha 13. Haftadayim bende de olusmaya basladi catlaklar. Hamileligi ogrendigimden beri catlak kremi kullaniyorum bi faydasi olmadi😏
AhahHbzhz Shyla_ktlu ah bende öleydim taki arkadaşım görüp hiç çatlağın nasıl olmaz diyene kadar 35 den sonra çatladım:( size masaallah diyelim olmasın bari
Akrepbebek mrrrv11 hahah kaldirim tasi guzel bir benzetme 🙈 ay cok kotu ben biraz once gördüm ilk catlagimi ve daha da gidecek gibi..🥲
Akrepbebek Purpura26 kader arkadasim benim ayni yagi kullaniyoruz. Ilk hamileligimde de kullaniyordum ve duzenli kullanmamama ragmen catlagim yanlardn kucucuk kirmizi bir cizgiydi. Ama simdi ne surseance bana misin demiyor. Senin ki yine biraz iyiymis. Benim ki gibi erkenden baslamadi .
ib_21 Purpura26 bio oil varolan çatlakların görünümünü etkiliyor sadece, çatlamayı önlemiyor malesef olacağı varsa yine oluyor😕 bana doktorum bebek yağı ve lierac önermişti 14. Haftadan beri ikisini karıştırıp kullanıyorum 34 olduk hiç çatlamadım henüz
Gamze_zeynep Akrepbebek ben hiç bir şey kullanmıyorum ama bir tane dahil çatlaklık yok inşllh da olmaz 😍😍
Akrepbebek Gamze_zeynep kac haftaliksin canim . Ayy ne mutlu sana masaalah . Ama sen yine de yag filan sur diyecem de ben kullaniyorum da ne oldu catladim. Belki genetiktir senin . 😉
Shyla_ktlu Akrepbebek birazda genetik sanırım procsinin iki kremini aldö onu sürüyom hindistan cevizi yağı sürüom
MinikBebeysi Akrepbebek ilk hamileliginde catlamadın mı ? 😓 ikinci gebelikte catlak olur mu ya kizlar ?
Zlyhaaa Akrepbebek Benimki daha 6,5 aylık gidip çatlak kremleri almadım önce yoğun nemlendirici krem sürüyorum sonra bebek yağı uygulayan arkadaşlarımda çatlak olmadı tabi bünyeye göre değişebilir 4-5 aylıkken bikaçgünde bi uygulamaya başladım şimdi hergün yapmaya çalışıyorum
Akrepbebek Zlyhaaa ayy ne guzel. Ben biraz gec basladim bkima . Belki ondan boyle oldu. Ama nasil kasiniyor gobegim anlatamam..
mrrrv11 Akrepbebek Mustela çatlak kremi kullandım Hindistan cevizi yağı da kullandım hiçbir işe yaramadı sadece kaşıma isteğini bastırıyordu galiba genetik olunca oluyor kızımın bana bırakacağı güzel izler😁
Akrepbebek Shyla_ktlu evet genetikte olabiliyor dogru. Yarin doktor kontrolum var bakalim nasil bir krem onerecek bana.
Oyakpln Akrepbebek kızlar ben acı badem yağı kullanıyorum şu anlık bir sıkıntı yok ama göbeğim kaşınıyor abimin eşi iki hamileliğinde de kullandı maşallah hiç çatlağı yok
Purpura26 Akrepbebek Ben zeytinyağına geçiş yapıyorum yarından itibaren . 17. Haftalarda yavaş yavaş başlamıştı benimde aslında 😄
Mom5444 Akrepbebek ya benimde kalçamda var kırmızı çatlaklıklar acaba geçerler mi sonradan krem falan sürüyorum ama bakalım 😞
Akrepbebek Mom5444 uzgunum canim sana guzel bir seyler yazmak isterdim ama onlar olur boyu seninle 😁 ins daha fazla catlamazsin.
Akrepbebek Purpura26 cok kotu bir durum ya. Bu seferde zeytin yagi kokusu var ahh ahh … dogurana kadar neler cekecez. Cok uzuldum catlagi gorunce.. uykudan uyandm girdum catlagi uyku filan kalmadi 😀 umraim daha fazla catlamayiz.. ki haritaya donecez belli ama bir umut yine 🙈