Srcozlm17 Benimde 30ncu haftamda çok ağrım vardı, acile gittim nst’ye bağlandım, sancım çıktı hastanede yatırdılar bi gece, serum ve sancı geçici ilaçlar verdiler, ciğer geliştirici vuruldum, bi gece yattım sancım kesilince çıktım, şimdi 35+3 hamileyim Allah’a şükür bi sorun daha yaşamadım 🙏🏻