Eylul2021 Ben hala hissetmiyorum 19 +3 oldum=( içimde bazen damar atiyo gibi biisler oluyo pit pit gaz diyorum geciyorum
Bussratozaan Nundiyebiri kız sen benmisin yoksa 😅😅 aynı insülin direncim yüksek şekerli yiyemiyorum, aynıd amanda tansiyon yüksekliğim var düzenli ölçüp tuzlu ydmsk yasak 😅😅
Selver90 Benimkide alt karin bolgesinde masallah surekli tekmeliyor aksam esimede gosterdim hep orasi titriyo hafif yukari kalkip iniyor dedi😀😂 20+3 olduk bugun 1haftadir boyle.yavas yavas yukari cikicaklar normal yani 😃
Yasmin5555 Bussratozaan 49 kiloyum biraz zayıfım sanırım :)) sağlıgı iyi olsun da bebeklerimizin hissederim Allah’ın izniyle ❤️