buseozmen Cansu101706 aynıyım ben de 🤕 son 17 gün, çatı kemiklerim batıyor, düzensiz sancılarım var adet ağrısı gibi, ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum, sabır diliyorum size de az kaldı😇
-Kbra8- Cansu101706 benim de son 20. Aynı durumdayız. Şu an yatakta oturuyorum öyle. Sağıma falan yatsam nefesim daralıyor sadece sola yatabiliyorum onda da kemiklerim ağrıyor artık etlerim acışıyor resmen. Regl gibi ağrılar da var tabi ara ara. 🤭
Buketkucuk Cansu101706 bende bazen sinirden deliye dönecek oluyorum uykum var ama uyuyamıyorum sebepsiz yere diye😐 Son günlerimiz artık sabredeceğiz napalım 🤷🏻♀️
Cansu101706 buseozmen sağda biri solda biri hiç uyumuyorlarda uyutmuyorlarda. Yastıkları dikik yatmaktan belim tutuldu öylede yatamıyorum. Yatakta dönmek zaten çok zor ağlayınca birde burnum tıkandı hepsi geldi
buseozmen Cansu101706 Ah ikizleriniz mi olacak? Ağlamayın lütfen 🙁, bütün kalbimle diliyorum ki tüm güzellikler ömrünüz boyunca yavrularınızla sizle olsun, sağlıkla kucağınıza alın inşallah 💕
Cansu101706 -Kbra8- aynı bende yatakta oturuyorum. Banada hafta tarih verecek. Arife günü gibi olabilir. Ben bayram sonrasına olsun diyordum ama bu gidişle dayanamıcam galiba
Cansu101706 mavis24 bende biraz önce küçük çaplı bir atak geçirdim. Sık dişini diyorlarda kolay sanki
Cansu101706 buseozmen evet canım ikizlerim geliyor birazda yaramazlar sanırım. İlk defa ağlama geldi bende durduramadım kendimi. Şimdi çok şükür iyiyim. Amin inşallah rabbim bütün doğacak evlatları ailelerine bağışlasın. Onların güzellikleri evlerimizi süslesin inşallah
NilayRuya Cansu101706 ben de aynıyım yemin ederim 35+2yim sağa sola dönerken ağlayacak kıvama geliyorum bacak ağrılarım uyutmuyor şimdi de el ve ayaklarimda odemler oluştu onlar ağrıyor ve adet sancısı gibi sancım var uyku haram