Babym 39+3 bugün kontrolüm vardı. Çatı muayenesi oldum 2 cm açıklık var sizce ne zaman doğum yaparım, pazartesiye kadar doğum başlamaz ise suni sancı ile doğum başlayacak 😪
boncukbiranne Babym açıklık varsa olur biraz yürüyüş falan yapin yada gabe pilatesi falan daha da açılır
NilayRuya Babym adet tarzı sancıların oluyor mu acaba? Ben 35+2yim şu an bile adet sancısı tarzında ince bir sızı var korkmaya başladım
Babym @ilkannelikkk bebeğim gelişimi tamamladığı için içeride hiç sıkıntıya sokmayalım dedi ama neye göre bekletiyorlar bilmiyorum 🤔