Berrinugur 3MelekAnnesi3 erkekler biraz zor geliyor iyi geri göndermemiş bu sefer beklicek yine açılma yok diye seseryana alacaktı boşuna Allah ikinizede sağlıklı ömürler versin
3MelekAnnesi3 Berrinugur gelmediydi valla o kadar kanalda baskı yapıyordu sancım yoktu gercekten suniyle kolayca dogurdum Allahtan buda erkek ne olur bilmem 😂
Yarencerenn 39+1 2cm açılmam var suni ile yarın başlatacaktı kabul etmedim Pazartesiye kadar gelmesse yinr suni sancıya kalıyorum o ayrı😫
Atesbeyinannesi Berrinugur gerçekten ben de anlam veremedim ne kadar saçma belki benim çatım müsait değil ama ben bunu doğum sancısı çektikten sonra öğreneceğim tuhaf gerçekten 🤷♀️
Yarencerenn 3MelekAnnesi3 nasıldı sancı Pazartesiye kadar gelmezse benimde suniylr başlayacak doğum 🥲 yarın verecekti kabul etmedim gününü doldurmasına 6gün var diye
hanibazen MeliSeliMelih siz mi seçtiniz sezaryeni yoksa zorunlu mu? Ben de normal doğum istemiyorum da nasıl oluyo süreç çatı muayenesi yapmıyo mu sezaryen isteyince
Betl Berrinugur ya işte o hiç gelmedi yad fark etmedim suda aynı şekilde birden bir su gelmesi hiç yaşamadım hastanede az az geldi sanırım