ALZEHi Merhaba arkadaslar pazartesi hastaneye gittim bebeyimi besleyen damar acilmamis doktor tuz yeme bol bol su ic dedi basina gelen varmi acaba bilgi verirmisiniz
Gamiiiii ALZEHi benimde sol taraftaki az çalışıyor. Ama bebeğim sağda olduğu için çok şükür sorun yaşamadım.sanırım kan akışı olsun diye coraspirin başlıyorlar.