Gulseee 39+4 günlük hamileyim açılma şancı birşey yok pazartesi hastaneye yatıp suni sanci verilecek böyle olan var mı?
BuBenimOykum Gulseee Benimde 39+3 perşembe kontrolüm var açıklık yoktu bu zamana kadar aynı şekilde yine yoksa hiç bir şey pazartesi benimde suniyle başlatılacak. Allah yar ve yardımcımız olsun 🙏🏻
1234miray Gulseee merhaba ben suyum geldigi için ilk doğumumda 39+1 de sıfır acıklık ve yumusaklıkla suni sancı verilerek doğum yaptım 😊 sorun olmaz insallah saglıkla kucagınıza alın suan 38+3 bekliyorum bende
Gulseee BuBenimOykum salı gününe kadar şancı ile olmazsa çarşamba sezaryan olacak dedi inşallah normal doğum olur🤲
Selmakaraduman20 Gulseee ilk çocuğumda açılmam olmuyordu baya bekledi doktorum sağolsun 2.ncide hızlı gelişti hatta yarım saat şiddetli sancım oldu ve kızım doğdu allah yardımcın olsun inşallah tek nefeste hemencik alırsın bebeğini kucağına.🤲🤲❤️
BuBenimOykum Gulseee Bende normal istiyorum ama her şeye de hazırladım kendimi sizde öyle yapın Allah hakkımızda en hayırlısı neyse onu versin 🙏🏻