Busraozen Hanımlaaar iyi geceler bu ikinci gebeliğim 21 haftalık olduk ilk bebeğim erkekti ismi Çağatay ikinci bebeğim kız olacak isim önerisi alabilir miyim? Tercihim çok fazla duyulmamış güzel kibar tek isimler çift isim sevmiyorum çok teşekkür ederim 😊😊🌺🌺
arden28 Busraozen biz 30 +6 hafta olduk bende bulamadım ogluma isim 🥴 farklı deşik anlamlı isim bulamıyorum hep standart aynı isimler napıcaz bilmiyorum 🥰
Busraozen arden28 Oğlum olsaydı mete /metehan/göktürk koymak istemiştim kızım olmaz kesin dedim kız bebiş dediklerinde inanamadım şimdi isim seçemiyorum hem erkek annesi hem kız annesi olmak çok güzel isteyen herkese nasip olsun inşallah 🤭
Busraozen Alyaesmaa Ya evet bizde başta uyumlu olsun çağla olabilir diye düşündük sonra ısınamadık isme anlamıda yok 🤭
Nurnur95 Liya Aybüke Serra Gülce Yani cinsiyetten önce bunları kaydetmiştim erkek olduğunu duyunca kaldı öyle 😇
marziyebzkrt Bende 8 haftalık hamileyim. Cinsiyeti belli olunca eger kızım olursa asel koymayı düşünüyorduk babasıyla. Çok güzel ve anlamı olan bir isim asel 💙💙