NebahatBoncuk canım şimdi bende aldım hatim yapıyorum yaparken otta yanımda onada okuyorum ben baya araştırdım çevremden kullananlarda oldu ve faydasını görmüşler şimdi öncelikle buna inanmak gerek ve gerçek doğum sancın geldiğinde geniş bi kaba açılabilmesi için normal su koyuyosun içimden otu koyuyosun ve üstüne Meryem suresi felak nas ayetel kürsi ihlas okuyosun ek olarak bildiğin dualarında okuyabilirsin eğer sen okuyamazsanda senin adına biri evrende okuyabilir bu ot açıldıkça senin açılman kolaylaşacak bu otu Rahime benzetiyorlar ve doğum biter bitmez onun sudan çıkarılıp kuru bi bezde kurutulması lazım geri o kendini toparladıkça rahimde kendini toparlayacak eğer unutulursa suda kanama fazlalaşıyormuş onu unutma hemen çıkarttır bende kullanıcam inşallah yer gök dua üstüne hayırlıca bebişlerimize kavuşuruz 🤲❤️