Nadya_35 Doktorumla daha bugun konuştuk erken doğum riski taşıdığım için verdi 15 gün kullan dedi sabah öğlen akşam seni sarsacaktır ilacı iç ayakta da fazla durma dedi yani normal senin bu dediklerin canım 😊
Ilkayy Nadya_35 benim düşük tehlikem olduğu icin bütün gün yatıyorum ama devamlı uyumak beni yıprattı
Mavi34 Ilkayy bende iğnesini vurduğunda eve geliyorum hemen uyumam gerekiyor sarhoşluk gibi tutamıyorum ayakta kendimi
merveylmz Ilkayy Allah yardımcın olsun canım inşallah bişey olmadan atlatırsın bende yaşadım aynısını insan yıpranıyor cidden ama çokşükür şuan 35 haftaya geldik😌
Gigy Ilkayy alkol almış gibi olursun 🤭gece içip yat en iyisi canım ,ya da fitil olarak da alabiliyorsun çok rahat ,doktoruna sor istersen bi
Ilkayy busra-mom oo mışıl mışıl uyuyorum vallah 😂 Tam ayıldım derken yine o ilacı içme saatim geliyor. 3 tane içiyorum günde
busra-mom Ilkayy Benimde günde üç gündüzleri ful uykudayiz gece yatma saati ben uyanıyorum sonra da uyuyamıyorum