10+3 çok şükür, mayısin ilk haftası ikili taramam var o zaman a kadar nasıl beklerim bilmiyorum, sürekli görmek istiyorum yavrumu, vesvese doluyor içim bazen, acaba kalbi atıyor mu, acaba iyi mi ,acaba yaşıyor mu. bilmiyorum kendimi dinlemek istemiyorum bu kadar ama daha çok küçük belirti de olmayınca insan vesveseleniyor. ☺️ İnşallah sağlıkla kavuşuruz 🌼✨