Kızlar hayırlı geceler bende gebelik şekeri çıktı bugün diyetimin 1. Günü 😂 akşam yemeğim 18.00 da ve sonra bir ara öğünüm var 8 bucukta sonrasında bir şey yok acıkırsam salatalık veya havuc domates gibi sebzeler var ama ben inanlmaz açım şuan karnımı bastıracak şeyler lazım ya öyle meyveyle sütle olcak seyler değil mesela kraker leblebi eti form gibi şeyler umarım anlamışşsınızdır :( acaba diyetisyenimi değiştirsem mi zaten pek içime de sinmemişte ya