sennur26 Kızlar 38. Haftamdayım çoookk kasık ağrım var. Dün gece de uyuyamadım ağrıdan. Gündüz hafiflemişti ama şuan yine başladı. Ayağa kalkmakta bile zorlanıyorum. Sizce bi hastaneye gitsem mii? İlk gebeliğim napsam ne etsem bilemedim 🤷🏻♀️
Pasiflora sennur26 bende tam 38 haftalık oldum sımdı.. Bugun gunduz hastaneye gittim yetişebilmek için biraz hızlı davrandım kasıklarım inanılmaz ağrıdı ayağımı kaldıramıyorum bile nst de bişey cıkmayınca doktor kasmıssın kendini dedi ama hala ağrısı fena halde devam ediyor topallıyorum resmen kımıldamak eziyet inşallah yarın geçer diye kendimi teselli ediyorum
mrveyvz sennur26 Bende de oluyor canım 38+6′yım. Yorulunca kasılınca bazende bebeğin pozisyonundan kaynaklı olabiliyor. Doğum sancısını bildiğim için endişe etmemeye çalışıyorum malum büyüdüler artık yerleri dar onlarında vücut tepki veriyor 😊 tabii içim rahat etsin dersen doktoruna danışmanda fayda var.
Esraktrc sennur26 Benim 35. Haftam ara ara sol kasığım sanki regl olacakmışım da böyle patlayacakmış gibi ağrıyor. Dün gece de ağrıyla uyandım, yatakta dönemedim bile. Ara ara yokluyor, anlayamadım 🤷🏼♀️
Asyaayaz1 Haftanız gelmiş zaten cnm gitmenizde fayda var yada doktorunuzun numarası varsa bilgilendirme sağlayın yönlendirsin sizi🌸
sennur26 Asyaayaz1 Arayıp rahatsız etmek istemedim çok seviyorum doktorumu 😊 Düzenli bi sancı yok adet ağrısı gibi bi ağrı var azıcık daha sıksam mı dişimi acaba 🙈
Vosvosgil Benimde ara ara bel agrısı ve popo agrıdı var çok yoruldum hamilelikten allahım dogsada kucahıma alsam diye bekliyorum 😢