35 haftada bebisimiz geldi 😀😀
Sukran457 Allah bağışlasın ☺️ sezeryanmı normalmi
Sukran457 Gözün aydıııınnn darısı başıma inşallah 38 oldum bende 🥰🤲🏻
Sukran457 bir sıkıntı oluyormu o haftalarda
Sukran457 34 haftalık olan ben 🤷🏼♀️😂
depsizoo sezeryan Allah razı olsun
Sukran457 yaa gözünüz aydın 🤩 sağlığı iyidir inşallah 🌸
Sukran457 39+3 te hiç bir doğum belirtisi olmayan ben seri üzgün…
Yok bi sorun şuanda insallahta olmaz 😀