Merhabalar, doktora neden yaptırdığını sordunuz mu ? Çünkü tıbben doktor uygun gördü, hastaya önerdi ve hasta yaptırmayı kabul ettiyse bu durumda yapılacak bir şey olmaz. Hasta haklarında da hekim tedaviyi, tanı yöntemlerini önerir hastaya, hasta yaptırır veya yaptırmaz . Aynı zamanda hekimden hekimede görüş değişiklik gösterir bir hekim ufacık bir şeyde risk almak istemezken diğer hekim bir şey olmaz diyebilir. Malesef ki tıpta birden fazla görüş vardır, bu sebeple birden fazlada doğru oluyor hekimlerde bunlardan birini benimsiyor. Size neden yaptırdığını açıklaması gerekir hekimin eğer ki aa ben onu atlamışım yaptırırken evet negatifse yapılmaz derde bu durumda hekimde kabul etti deyip hasta hakları biriminden iadesini talep edebilirsiniz, tabi hekiminde bunu o birime iadeyi onaylayacak birime bildirmesi gerekir. Tıbbi süreçlerde yada hastane işi süreçlerinizde gerçekten sağlık hukuku alanında uzman avukat olmadan sürece girmemenizi öneririm çünkü detay bilmeli ve o detayı iyi yakalamali uzmanlığı olan biri olmalı yoksa olan hastaya oluyor maddi manevi 😔