Cigdem91 Doğumdan tam 10 gün sonra kontrol için çağırmışlardı. Bebek için ise, doğduğunda işitme testi yapıldı, topuk kanı vs alınmıştı. Aşı olayını çok hatırlayamadım inanki. Ama bu ilk kontroller sonunda zaten aşı vs için sağlık ocağına devam ediyorsun onlar seni kontrol ve aşılar için düzenli olarak çağırıyorlar. Her daim yönlendiriyorlar sağolsunlar:)