Bugün 32.hafta kontrolüne gittim ama geçen hafta sol bonregimde sancı.oldugunu düzenli olmadığı için randevu gününü beklediğimi söyledim doktorumda bazi tahliller istedi e- nabizdan kontrol ettim de şimdi, kreatinin yüksek çıkmıis referan aralığı 0,5-0,9 iken benim ki 0,48 çıkmış nette baya kafam karıştı yarın doktordan bilgi alana kadar bu durumu yaşayan bilgisi olan var mı arkadaşlar