Merhaba anneler sizde benim gibi 00:00 bekliyormusunuz? 😊 11 yıllık evliyim tedavi de gördüm biraz sonra ara verdim mecbur yıpranmış hissediyordum kendimi piskolojik olarak iyi değildim Kendi ailem uzakta eşimin ailesi de aynı şehirde idik ama tedavi için ön ayak olmadılar pek sadece ağlayarak şöyle dua etmiştim Allah’ım senin hazinen çok ne olur beni hastahane lere düşürmeden çocuğumuzun olmasını nasip eyle Allah’ım çok şükür dualarım kabul oldu Kimsenin kucağını boş bırakmasın hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah sağlıkla kucağımıza almayı Rabbim nasip etsin biraz uzun oldu ama içimden geldi 😍