Elfcnkkk Öyle doğum yapan olmuş ama keşke direkt sezeryana alsalarmış beni. Doktorum inat etti normal doğum diye bebeğim siyaha yakın bi renk doğdu ağlamadı bebeğime ne oldu diye masadan kalkmaya çalıştım beni bayılttılar hemen. Doğumdan sonra bi süre düzelemedim psikolojik olarak. Riske gerek yok bence. Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻