Bende herkez gibi doğumları okur yatardım sabah kalkdim muanne olmaya gelecem neyse geldik esime şakasına 37 hafta değil şuan alsalar ne olur die dalga geçiyordum muanne olmaya geldim demesinler mi yattıs ben ağlamaya basladim ikizlerimin birinde sıkıntı cıktı çünkü hayırlısı neyse o olsun dedim çıktık yatmaya toplasan odada 3saaat kaldım haydi gidiyoruz dediler neyse indik ameliyattahaneye belimden iğne yapılıyor abartıklari gibi degil yattik 10 dk içinde doğum oldu ama ben yemek yediğim için midem bulantı sanırım küstüm ne yaptılarsa gözümü bi açtım odadaydım tek sorduğum soru bebeklerim nerede ve geri bayıldım oglum şuan yanımda kizim kuvezde solunum sıkıntısı varmış kilo kaybı su mübarek günde dua edin ikizlerimi alıp çıkayım hastaneden bu arada 35+6dogum oldu