Mabel123 Arkadaşlar meraba Ben 17+4 gebeyim 3,5 aylık hamile olmam gerekken doktorum 4 bitip 5. Ayıma girdiğimi söylüyor çok kafam karışıyor
Sevi36610 Mabel123 30+5 haftalık hAmileyim ama doktorum 31. Haftanın içindesim o bitmek üzere diyor.hesaplamalar farklı sanırım😂
Melike Mabel123 Merhaba güzel annemiz, blog yazımızı okuyup, hafta hafta hamileliğinizin takibini yapabilirsiniz.☺️Keyifli forumlar🌸 https://www.mutluanneleriz.com/2021/04/22/gebelik-haftaniza-gore-kac-aylik-hamile-oldugunuzu-ogrenin/
Senseye Sevi36610 Aslında doktorunuz doğru söylemiş. Siz 30 haftayı tamamlamış ve 31.haftadan da 5 gün doldurmuşsunuz. Yani 31 bitmek üzere🤗
ironbaby Mabel123 17×7= 119gün+4 gün=123 gün eder. 123/30 gün= 4 ay 3 gün eder. Yani 4.ayı bitirmiş 5.aya girmişsiniz
Minikbirdunya Mesela Ebruuuusalman insallah duyarsınız :) duymazsanız da korkmayın erken olduğunu bilin. Ben sırf korkarım kendimi panik yaparım diye 7+6da gideceğim