Hasrtt canım 12 den sonra cinsiyet söylüyorlar ama 12-16 hafta arası yanılma payı çok oluyo, bebek küçük olduğundan kordonla pipi karıştırılabiliyo, ya da bebeğin cinsel organı biraz küçük olup kız diye yanılabiliyolar, 16 dan sonra daha kesin sonuçtur diye düşünüyorum, benim bebeğim de kız 14 te kendim öğrendim doktora ben dedim kız diye resmen bacaklarını açmış bizi bekliyodu hiç bi şey yoktu☺️ 16da da kız denildi. Ama %100 diyemiyolar. Sen yine başka bi doktora daha görün 22 haftalıkken daha nettir diye düşünüyorum ben. Çok bi şey alma bebek için, özele gitmiyosan bi de özele git