Serpilbb 3535fatma gözetim altında biraz tuttular ben ankara şehir hadtanesinde yaptırdım devlette yani. Devlette yaptırmanızı öneririm. İşlemleri hallettikten sonra sıvı alınması 5 dakika sürmüyor bebeğinizide aynı zamanda ultrasonla bakıyorlar durumuna sonrasında gösteriyorlar size işlem bittikten sonra. Ön sonuç 10 günde çıkar dediler tamamen 1 ayı bulabilirmiş. Temiz çıksında gerisi önemli değil ☺️
Alizel Serpilbb ben dr umun kliniğinde yaptırdım. Tüp bebek benim. Dr um aynı zamanda perinatolog. O yaptı . İnş sağlıklı sonuç alırız hepimiz ama korkulacak bir şey yok.
Krtalzyn 3535fatma ben olsam sadece ikili tesr için amniyosentez yaptırmam ikili düzgün çıkan sayısı daha az ultrasonda bi risk görürüler farklı bişey olur ne biliym üçlüsünü yaptırırım ondada aynı sıkıntı olursa düşünürüm onu ama sadsce ona kafayı takıp yaptırmazdım yani srn bilirisin tabiki ama genelde temiz çıkar ikiliden sonra yapılan amniyosentez gördüğüm kadarıyla ikilinin doğruluk payı düşük olduğu için
Serpilbb Ask7171 korkmayın inanın normal yapılan bir iğneden daha az hissediyorsunuz acı. Ama hissediyorsunuz tabi içinize rahme girdiğini ama korkulacak birşey değilmiş boşuna stres yapmışım siz yapmayın. İnşallah sonuçlarımız temiz çıkar
Oozgn 3535fatma benimde ikili riskli çıktı fetal dna yada amniyosentezi önerdiler ikisinide istemedim. Detaylı da herşey güzel bir problem yok çok şükür tabi Allah’ın takdiri böyle bir mucizeyi bize emanet veriyorsa başım gözüm üstüne. Detaylıda tekrar doktor söyledi ya fetal dna yada amniyosentez diye kabul etmiyorum diye kağıt imzaladım
Ask7171 3535fatma ikili taramaya gerek görmedi doktor ordada yüksek çıkar diye bi kaç doktora gittim onlarda aynısını dedi bı 3.3 çıktı ense kalınlığı
Ask7171 Ne çıkarsa çıksın sonuç kabulüm doğum olacak o benim Rabbimin hediyesi ama bu şüphe belirsizlik çok kötü Rabbim kimseye yaşatmasın inşallah temiz sonuçlar alırız çok tedirginim sıvı içinde çok korkuyorum inşallah korktuğum gibi deildir
3535fatma Serpilbb şuan durumun nasıl bi sıkıntı yaşamdın demi kaç günde ayağa kalktım dikakt edilsin deniliyor ya
Serpilbb 3535fatma yapıldığı gün biraz ağrım oldu ilk gün dinlendim bitek yemek yaptım ikinci günde aynı dinlenmeye özen gösterdim baya. Bi sıkıntı yaşamadım şükür. 1 hafta çok önemli dikkat et dedi doktor 2 3 gün ilişki yasak dedi okadar. Bide bana şukadar yat dinlen falan demedi sadece ağır kaldırma dikkat et dedi
Mrymonek 3535fatma canm benimde riskli çıktı fetal DNA yaptırdım amniyonezden önce. Hiç bı sorun çıkmadı bebeğimde. Zaten ultrason bulguları da iyiydi sadece kanda yüksek çıkmıştı riskim. Amniyonezden korktugum için uaptirmadim eğer ki fetalde sorun olursa yaptıracaktim. Özel yaptırdım 3200verdm biraz pahalıydı. Daha az verenler duydum nerede yaptırdılar bilemiyorum doktorun yonlendirdigine yaptırdım ben. Belki kendiniz bulup arayıp anlasirsaniz daha ucuza gelebilir.