dugmeninannesiii Minnosannem12 kaç haftalıksın canım. Ben çok ayakta kalınca şişiyor. Artık otururken sürekli ayaklarımın altında yastık var iyi geliyor şişlik iniyor 36+4 üz
paradiseeeeee Minnosannem12 sadece ayaklarınsa öpde başına koy benim ellerim yakalarım burnum şişko oldu hep el parmaklarımı sıkamıyorum düşün tuzu azalttım tantşon yok doktora sordum normal dedi 36.6 dayım bende
Minnosannem12 dugmeninannesiii 34+6 yüksekte tutmaya çalışıyorum ama tuzlu suda beklettim biraz indi ama sızlıyor yinede 😔 bebeğe bir zararı varmdır
1pearl Ayaklarını dün içinde hep yukarda tut uzan bol bol magnezyum iyi gelir birde tuzu kesersen biraz ferahlarsn
dugmeninannesiii Minnosannem12 hiç inmiyorsa doktoruna bi danış canım benim doktorum şişlik inmezsse mutlaka haber ver demişti
Minnosannem12 dugmeninannesiii pazartesi gideceğim randevum var ozmana kadar geçer insllah tekskur ederim