Bsrysf10 24 yaşındayım oğlumu 7 sene önce doğurdum ve 7 senedir seninki gibiydi doktor kist dedi korkacak birşey yok dedi senede 1 kontrole gidiyorum ilerde ikinci çocukta emzirirsen geçer geçmezse kistleri alırız dedi şimdi 2. Gebeliğin daha da hassasiyet oluştu tabi hala elle kontrol ettiğimde elime geliyorlar korkma doktor bana çoğu kadında olduğunu soyledi