Haticeeciftci Kızlar merhaba, birsey sormak istiyorum. Bugün 39+5. Sancım falan yok şuan. 2 gündür iç çamaşırımda ıslaklık farkediyorum, biraz var yani. Kokusu da tuhaf. İdrar olduğunu sanmıyorum. Ne olabilir sizce? Bilgisi olan?
BNNRTNCKLC Haticeeciftci İdrar değilse su dur büyük ihtimal su geldiğinde sancı beklemeden bi acile gözükün istersiniz zamanınızda gelmiş sağlıkla alın kucağınıza 🌸🤍
ebru23 Haticeeciftci canim akinti dir muttemel su olsa su durmadan gelir merak etme dogum yaklasmis akintin artar nisanin da gelebilir mukuslu yogun bir yapi su akmaya devam eder ve kilodu birak ustun islanir bacaklardan cisini yaparken tut geliyosa sudur
Gamzeakd Haticeeciftci oğlum da suyun sızıntı şeklinde geldi hastaneye gittiğimde doğum başlamıştı . Hiç sancı hissetmedim ama nstde doğuruyordum bildiğin . Suyun gelmesinden şüpheleniyorsan doktoruna bi git derim canım 🥰
Asenat34 Haticeeciftci sızıntı olabilir ezcanede pedler var bebegin suyu olup olmadığını anlamak için kullanılıyor alın deneyin isterseniz veya devam ederse bi doktora görünün☺️
Haticeeciftci BNNRTNCKLC İnternette okudum sıvı gelmesi, akıntı gibi akışkan yoğun değilmiş. Rengi sarımsı birseymiş ve kokusu kötü bir kokuymuş. Resmen hepsi aynı 🥲🤦🏻♀️ Ama su olsa böyle azar azar gelmesi normal mi?
Mavimomm Haticeeciftci sızıntı vardir henuz tam yırtılmamıştır o yuzden cok normal bnm ilk kizimda suyum geldi ama böyle camasirimi ıslatacak sekilde istemsiz oluyor zaten anlayabiliyorsunuz hemen hic doktra gitmiyim derseniz tarnusal kağıdı gibi pedler var eczaneden alabilirsiniz gelen su mu ciş mi anlıyorsunuz mavi olursa su sari olursa cisdi sanirim bilginiz olsun hayırlı dogumlariniz olsun
BNNRTNCKLC Haticeeciftci Normal canım hiç telaş yapma eşinle beraber acile gidin gözükün ya da doktorunuz özelse bildirin durumu o sizi yönlendirir
Haticeeciftci Mavimomm bilgiler için çok teşekkür ederim ☺️ Peki doğum başlıyor mu yani gidişat nasıl oluyor
Mavimomm Haticeeciftci yok hayir hemen olmadi benim meselaa acilma onemli canim bn gittiginde 1 cm demişlerdi aksam 9 da su gelmeye basladi sancim olmadigi icin ertesi gun sabah 9 suni sanci verdiler ikindin 3 de doğurmuştum yalniz su bosalmasi yavas yavas cocugu riske sokan bir durum haberin olsun
BNNRTNCKLC Haticeeciftci Doğum başlagıcı diyemem çünkü herkesde farklılık gösterir kiminin suyu birden gelir ,kiminin nişanı gelir sancısı olur , bazen de ağrısı sızısı olmadan açılması olmuştur ama hiç belirti vermemiş olur . Siz de hafta olarak doğuma yakın bir süreçte olduğunuz için her an herşey olabilir . Acile gidip gözükün içiniz rahatlasın net cevap da almış olursunuz 😊
Haticeeciftci ebru23 kimisinde bardaktan boşalırcasına gelir, kimisinde azar azar diye duydum. O yüzden bilemedim 🥲
ebru23 Haticeeciftci o zaman en garanti ya doktora git yada eczaneden o pedlerden al dikkatli ol canim
Gamzeakd Haticeeciftci yani anlıyosun zaten akıntıdan farklı daha şeffaf canım . Bi de durmuyo akıntı gibi az az da olsa sürekli geliyor .
Asenat34 Haticeeciftci rica ederim bu arada dogum suyu biraz daha bulanık olur benim de suyum damla damla hızlı bi sekilde gelmişti ☺️