Kızlar ben aldım şimdi çok pişmanım eğer kendi aracınız yoksa çok zorlanırsınız ben taksi kullanıyorum ama inanın ikidebir o puseti tak çıkar katla bagaja koy ölüm geliyor boşuna almışım diyorum şuan tek avantajı daha küçükken pusetini kullana biliyor olmanız