Mercimekmom Bulut34 2 güne kadar gelmezse nolacak benimde 15 kaldı ama bilmiyorum sezeryana mı alacaklar
Merveomer BhrDnmz teşekkür ederim benimde en son90 gun vardi ne ara gecti anlamadim ama benim.yavrunun gelecegi yok 40 olduk tık yok sizede rabbim kolay dogumlar nasip etsin saglicakla alın kucaginiza
BhrDnmz Merveomer olsun en azindan vaktinde saglikla gelecegini biliyosunuz🙏🏼 Ben ya erken gelirse diye korkuyla yasuyorum😢 yakin zamanda dogum hikayenizi yazarsiniz🥰
Merveomer BhrDnmz icinizi rahat tutun saglikla gelsin de ne zaman gelecegi ona kalmis artik inşallah güzel bir doğum geçirip burdan paylaşırım