Ebruuuusalman Kzlar yarin 6+2 olcak normalde mayisin 4une randveum vardi ama nolur nolmaz diye ben erkene randevu bulunca aldm hemen szce kalp atislari duyulurmu en son 4+3 dü kese yeni olusmustu
yamacinannesii Ebruuuusalman canım belli olmuyo maalesef ben 5+4te duymuştum kimisi 9. haftada duyuyo
Annekusum Buqun randevum vardi 6+3 🤗 duydumm miniqimin kalp atişlarini inşallah sizde duyarsinz beklemek cok zor 😍
2kizanasi Belli olmuyor gelişime vs bağlı 9 haftalıkken bile duyan var ilk kızımda 6 haftalıkken duymuştum şuan bende 6+1im yarın randevum var 😊
Ebruuuusalman 2kizanasi bnde ilk kizimda erken duymustum ama bunu bilmiom.o gun gttigimde doktorum 30unda gel demisti ay insallah ikimizde bugun o güzel sesi duyariz
Gulay-18 Biz ilk 4+2 de gitmiştik, kalp atışları başlamamıştı. 6+3 te tekrar gitmiştik eşimle. O zaman duymuştuk. Çok güzel bir duygu içinde bir kalbin attığını bilmek, duymak. İnanılmazzz 😍
Ebruuuusalman İnsallah duuarm kızlar saat 2 de randevum merakla bekliyorum.gercekten beklmek coo zor.
[silindi] Ebruuuusalman karından yine duyulmayanilir ben aynı haftada gittim karından sadece kese görüşmüştü vajinal bakınca pıt pıtı gördük
Ebruuuusalman [silindi] en son doktors gttgmda alttan musneyle duyariz demisti ama ben karından bakalm demistim insallah duyarim ya
pamk00 Ebruuuusalman ben ilk gebeliğimde çok aceleci davranıyordum sabırsızdım o haftalarda gitmiştim ve sürekli alttan baktılar kalp atışını duyamayınca haftaya tekrar çağırdılar acile falan çağırdılar alttan muayene çok ettiler uğraştılar karnımı falan bastırdılar oysaki regli olduğumuz haftayla beraber hesaplıyorlar 6 haftalıksa normalde 5 haftalık yani bir anda kanamam açılmıştı ve düşük yapmıştım Eylül ayında Oysaki kese anca yerine yerleşiyordu şuan 2. gebeliğim 18+3 haftalık kalp atışına 9 haftada gitmiştim tam kesin olmuştu ve karından muayene olmuştum herşey yolunda çok şükür 🤲 biraz daha sabredin derim sizde üstten muayene olun bu 6 haftalarda alttan muayene diye biliyorum canım
Ebruuuusalman pamk00 benim adet tarihime gore 6 haftayi gecio ama gec dollenme oldugunu solemisti doktorum o yuzden bende adet tarihime gore degikde dr ultrosonda baktgi haftaya gore takip ediyorum alttan muane derlerse yaptrmam beklerim bayramdan snra gderm daaha ii
[silindi] Elcnbykckr vallaa 6.haftalarda karından zor , alttan muayeneyi neden kabul etmiyorsun en azından emin olur doktorunda
[silindi] Ebruuuusalman ne olabilir ki ? zararı olsa neden tercih etsin doktorlar ? safsatalara kulak asmayın doktorunuza güvenin , bana 2 kere bakıldı