elifkeltuoglu ben de 2 haftaya kadar hamile gibi hissetmedim.4 aydır mide bulantısı yaşadım,uykusuzluk çektim aylarca(sabah akşam progestan kullanmama rağmen uyuyamadım).Doktorumun da dediği gibi her hamilelik,her bebek farklıdır.Mesela ben dün gece yine defalarca uyandım durduğu yeri bile hissediyorum.Bir de gece uyurken ben farkında olmadan üzerine yatıyorum hemen hareket ediyor uyanıyorum 😅Hiç merak etmeyin her şeyi zamanla hissedersiniz.Güzelliği de burada değil mi zaten? Süpriz yapacak size 🥰