Arkadaşlar merhaba ben gebeliğin başından beri multivitamin olarak duosvit kullanıyordum bugün sağlık ocağına gidip ilaç yazdırınca bana decavit kullanmıyormusunuz dedi bende duosvit kullanıyorum dedim ben duosviti 100 liraya alıyordum decavit devlet karşılayınca dedim onu deniyim ama eve gelip ikisinin içeriğine baktığımda decavitte omega 3 olmadığını gördüm sizce kapmalıyım benim kafam karıştı şuan ya hangisini kullanmam konusunda omega 3 önemli ya