Günümüz şartlarında herşey çok pahalı.ben oda takımı aldım büyüyen beşikli uzun süre kullansın Die.çilekten aldık baby cotton serisi.8-9 aydan sonra odasına geçirmeyi planlıyorum çünki.kızım da odasını ve yerinş bilmeli herşeyi düzenli şekilde odasında olmalı Die düşünenlerdenim.