Merhabalar ben İstanbul Pendik Kurtköy Ersoy hastanesine gidiyorum 29 haftadayım şuan doğum için hastanenin foto konuştum doğum anı doğumdan sonra foto çekimi istiyorum ve çok pahalı dışarıdan foto kabul etmiyorlar 900 TL sizce çok mı yaptırsam mı bilemiyorum istiyorum ayriyetten doğum pararsı da ödeyeceğiz coronadan dolayı da biliyorsunuz iş olanığıno içimi size dökmek istedim fikirlerinize ihtiyacım var kızlar 🥰