Barlascemom bende de öyle maalesef 5 dakikam 5 dakikamı tutmuyorum saatlerce boş yere ağlıyorum bazen çok alıngan kırılgan oluyorum . Başa çıkmak için de bana keyif veren müzik dinlemek olsun sevdiğim bir abur cubur olsun o aralar bunları yapmaya çalışıyorum. Bide duşa giriyorum bir şekilde rahatlamamız lazım bizim stresimizi bebeklerimiz de hissediyor Allah hepimizin yardımcısı olsun 😏