Neson 37+5 günlük hamileyim. Bebisimin boynuna iki tur kordon dolanmıs.sağlık nedeninden dolayı sezeryan olcaktim zaten pazartesiye gün verdi doğum olucak.ama çok tedirginim başına gelen oldu mu hic
Prensslerimm Neson evet canım benim de 2 tur dolanmıştı biri çıktı diğeri de Askıda duruyor dedi korkulacak birşey olsa derdi rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasıp Etsin inşallah
Lilium Neson yaaa ben de aynı durumdayım ama doktor normal doğum diyor kafayı yiycem 😧 36. haftaya girdik
Neson Lilium küçükken havele geçirdiğim dolayı kafatasımin dışında damar yumağı var canm o yüzden normal doğum yapmam yasak canm ondan dolayı :)
busra123 Neson nöbetçi doktor bir hafta önce banada çocuğun boyu uzun aynı zamanda ters kordon dolanabilir dedi bu arada sizinle aynı gündeyiz. Acaba sizin bebişin boyu ne kadar
Neson busra123 hic bilmiyorum canm bende göbek kordonunun boyu uzunsa bide bebek çok hareketliyse oluomus diye de duydum tam nette bilmiom
busra123 Neson bana doktor hem boyu uzun hemde doğum pozisyonuna geçmediği için olabileceğini söyledi. Allah sağlıcak ile bebisinizi kucağınıza almayı nasip etsin