Benim 29 nisan persembe sabah doğumum var nasipse.. Aşırı karmaşık duygular yaşıyorum bebeğimle tek bedende son günlerimiz 🥺 sürekli elim karnımda sevip okşayıp duruyorum🙈 Spinal sezaryen olacağım bir aksilik olmazsa tabi. Varmi benim gibi doğumuna saatler kalmış anneler? Yaptinizmi tüm hazırlıklarınızı? Ben yarin marketten alamadığım çayları kahveleri alacağım son kez çantamı kontrol edip kapaticam insallah🥰 Sizde durumlar nasıl heyecaaaan varmı heyecaaan😝♥️