mommy2 ilk doğumum spinal oldu canım ben de ağrı pek olmadı ara ara baş ağrılarım oldu , genelde zaten baş ağrılarım olur panik atakta var bu kaynaklı diye düşünüyorum. Hemen ayağa kalkmıştım ben ama herkeste nasıl olur bilmiyorum benimki olumlu bir deneyim 🌸