Kızlar 10 gun once doğum yaptım.L aldım 76 doğuma gırdım. Doğumdan 2 saat sonra gıydım. Cok rahat oldu bana. Zaten hiç sıkmıyor . Cok rahat. m bile olabilirmiş ama L buyuk gelmedi. Belki burdan bır hesaplama yapabilirsiniz. Hayırlı doğumlar olsun . Sevgiler